W młodych, innowacyjnych firmach jakimi są start-upy, w ferworze walki o inwestorów, budowania przedsiębiorstwa, promowania produktu można zapomnieć o włączeniu do swoich działań ochrony własności przemysłowej. Namawiamy, by nie popełniać…
FICPI Open Forum odbędzie się w tym roku po raz 18-ty, w Wiedniu. Kancelarię JWP będą na nim reprezentować Dorota Rzążewska i Piotr Godlewski. FICPI jest organizacja pozarządową skupiającą praktyków…
Wymagania konsumentów kształtują rozwój szerokopasmowych usług mobilnych. Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ang. International Telecommunication Union) szacuje, że ruch na łączach wzrośnie od 10 do 100 razy w latach 2020–2030. Rosnąca liczba…
Nowe informacje o naruszeniach własności intelektualnej opublikowały EUIPO i Komisja Europejska. Wynika z nich, że chociaż od roku 2014 liczba zatrzymań podrobionych artykułów spada, to skala problemu nadal jest porażająca….
Tomasz Grucelski, adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik JWP weźmie udział w dorocznym plenarnym spotkaniu EUIPO Observatory, z ramienia ECTA (European Communities Trademark Association). Spotkanie jest okazją do przedstawienia i omówienia…
Już 25 września we Wrocławiu rozpocznie się XVI Forum Ekologiczne Branży Chemicznej organizowane przez Program „Odpowiedzialność i Troska” wraz z Polską Izbą Przemysłu Chemicznego. Weźmie w nim udział Joanna Janoszek,…
Słowo nowość jest powszechnie stosowane w bardzo różnych kontekstach, dlatego, w zależności od okoliczności, każdy może je zrozumieć inaczej. W prawie własności przemysłowej słowo nowość ma kluczowe znaczenie dla uzyskiwania…
Podczas Światowego Kongresu AIPPI 2019 w Londynie kancelarię JWP reprezentują Dorota Rzążewska i Joanna Janoszek. AIPPI to międzynarodowa organizacja pozarządowa, której celem jest rozwój i promocja ochrony własności intelektualnej zarówno…
Od 17 do 20 września 2019 r. w Dublinie odbywać się będzie 33. doroczna konferencja MARQUES. Naszą kancelarię będzie reprezentowała Magdalena Maksimowska, rzecznik patentowy i szef zespołu Znaków Towarowych i…
Federer stracił prawo do używania powyższego oznaczenia: Przez ponad 20 lat Roger Federer współpracował z marką Nike. Jednym z efektów tej kooperacji było stworzenie linii produktów sygnowanych inicjałami tenisisty –…