Jak długo pracujesz w JWP? Już ponad 8 lat. Pamiętasz początek pracy? Jestem bardzo otwartą osobą, więc dobrze wspominam pierwsze dni w JWP. Szybko bowiem udało mi się złapać wspólny…
Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi powstała 30 lat temu i jest jedną z wiodących firm w swojej branży. Nasz blisko stuosobowy zespół składa się z doświadczonych rzeczników patentowych, radców prawnych, adwokatów, specjalistów, asystentów i pracowników administracyjnych. Choć siedziba kancelarii znajduje się w Warszawie, to pracujemy również w naszych biurach zlokalizowanych w Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Zatrudniamy zarówno ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, jak i młodych ambitnych ludzi, którzy rozpoczynają u nas swoją zawodową karierę. Wielopokoleniowy zespół pozwala na cenną wymianę doświadczeń oraz stwarza okazję do nauki i doskonalenia umiejętności.
W gronie naszych ekspertów są prawnicy, inżynierowie mechanicy, mechatronicy, elektronicy, informatycy, biotechnolodzy, biolodzy, farmaceuci, chemicy, fizycy, a także filolodzy i tłumacze oraz specjaliści z zakresu administracji, zarządzania, marketingu i komunikacji. Łączy nas nie tylko zainteresowanie ochroną własności intelektualnej. Wspólnymi cechami naszego zespołu są ciekawość zmieniającego się świata, dążenie do podnoszenia swoich umiejętności i kwalifikacji, a także chęć pomocy i dzielenia się wiedzą oraz wzajemna życzliwość.
Jak długo pracujesz w JWP? Już ponad 8 lat. Pamiętasz początek pracy? Jestem bardzo otwartą osobą, więc dobrze wspominam pierwsze dni w JWP. Szybko bowiem udało mi się złapać wspólny…
Jesteś adwokatem, rzecznikiem patentowym, sędzią, działasz w różnych organizacjach, jesteś także wspólnikiem jednej z wiodących kancelarii patentowych. JWP działa w ponad 100 jurysdykcjach. Na początek chciałabym zapytać skąd pomysł na…
Dlaczego zdecydowałeś się zostać radcą prawnym? Przez długi czas szukałem swojego miejsca. W trakcie studiów chciałem zostać sędzią, byłem zafascynowany prawem pracy. W trakcie aplikacji zacząłem pracę w sądzie i…
Wszystkie aktualne ogłoszenia rekrutacyjne znajdują się w zakładce oferty pracy. Prześlij swoją aplikację na wybrane stanowisko. Jeśli nie znajdziesz niczego dla siebie, a chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij CV bez wskazywania konkretnego stanowiska.
Na tym etapie zapoznajemy się z przesłanymi aplikacjami i dokonujemy ich analizy pod kątem naszych obecnych potrzeb. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zapraszamy na spotkanie rekrutacyjne. W przypadku niektórych stanowisk np. tłumaczy, przed zaproszeniem na rozmowę prosimy kandydata o wykonanie wyznaczonego zadania.
Składa się z dwóch etapów. Pierwsze spotkanie przeprowadza pracownik zespołu HR. Do drugiej części rekrutacji awansują wybrani kandydaci, z którymi spotyka się kierownik danego zespołu.
Wybranemu kandydatowi przedstawiamy ofertę pracy i zawieramy umowę o pracę.
W ostatnim kroku kontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami, z którymi się spotkaliśmy i przekazujemy decyzję dotyczącą wyniku procesu rekrutacyjnego.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedniej dla siebie oferty pracy, a chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, wypełnij i wyślij formularz aplikacyjny. Rozpatrzymy Twoją kandydaturę, gdy pojawią się oferty pracy zbieżne z Twoimi kwalifikacjami.