Mecenas Dorota Rzążewska została wyróżniona w gronie „Gwiazd”, czyli najlepszych polskich praktyków prawa własności intelektualnej w rankingu IP Stars 2020 (IP Star for Poland in the 2020/21), opracowanym przez magazyn…
Kto mógł, przestawił dziś pracowników na wykonywanie pracy zdalnie, ze względu na profilaktykę zakażeń w czasie pandemii koronawirusa. Prócz uporania się z kwestiami dostępności baz danych, sprzętu oraz niezbędnymi formalnościami,…
Helena Gajek, radca prawny i rzecznik patentowy, wyjaśnia dlaczego odkładnie ochrony własności intelektualnej na później to zły pomysł oraz odpowiada na najczęstsze pytania związane z ochroną własności intelektualnej w czasie…
Czy materiały pochodzące z Internetu mogą stanowić dowody w kontekście unieważnienia prawa z rejestracji wzoru przemysłowego? Temat ten omawia mec. Tomasz Gawliczek – radca prawny i rzecznik patentowy w kancelarii…
Zapraszamy do lektury artykułu opublikowanego na łamach Rzeczpospolitej pt. Opłata od internetowych platform filmowych niby poprawna, a jednak podwójna, w którym wspólnik kancelarii JWP, mec. Tomasz Grucelski, rzecznik patentowy, adwokat…
Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi oraz Fundacja JWP serdecznie zapraszają na bezpłatny webinar skierowany do pracodawców, których pracownicy świadczą pracę zdalną dla firmy. 12 maja w godz. 11-12.15 | Webinar „Innowacje…
#EurekaDGP2020 – Po raz kolejny Kancelaria JWP jest partnerem konkursu „Eureka! DGP – odkrywamy polskie wynalazki”, w którym biorą udział polskie uczelnie, instytuty badawcze i jednostki naukowe PAN. Eksperci JWP komentują…
Wszyscy stanęliśmy dziś przed nieznanymi dotąd wyzwaniami. Z czasem wrócimy do normalnego funkcjonowania, ale świat na pewno się zmieni. W JWP jesteśmy elastyczni, dopasowujemy się do okoliczności i niezmiennie chcemy…
EUIPO opublikował w marcu raport o podrabianych lekach, pokazujący ogromną skalę tego procederu na całym świecie. Dzisiaj spojrzymy na problem podróbek od strony pomocnych przy rozpoznawaniu i śledzeniu towarów nowych technologii….
Rynek kosmetyczny zmienia się dynamicznie wciąż dopasowując się do rosnących potrzeb konsumenta, który szuka kosmetyków naturalnych, nie testowanych na zwierzętach pochodzących z etycznych źródeł. Coraz większe zainteresowanie wzbudzają produkty lokalne…