#JWPBlog – 3 kluczowe funkcje logotypu (znaku towarowego), które pomagają zbudować sukces rynkowy firmy

22 lutego 2023
Udostępnij:

Znak towarowy, potocznie najczęściej rozumiany, jako logotyp firmy lub produktu, jest zgodnie z literą prawa dobrem niematerialnym, które poprzez wytworzenie związku z towarem, ma zapadać w pamięci konsumenta, dzięki czemu będzie on mógł odróżnić nasze towary lub usługi, od towarów i usług konkurencji.

Znak towarowy nie istnieje poza rynkiem dlatego też stanowi klasyczny przykład dobra własności przemysłowej, tak więc prowadzenie działalności gospodarczej jest konieczne, aby znak mógł pełnić swoje funkcje.

Czym są owe funkcje i o czym należy pamiętać wprowadzając oznaczony produkt na rynek?

Zapraszamy do lektury artykułu Patrycji Wrzosek-Mijas!

Czytaj >>

Warszawa

JWP Rzecznicy Patentowi
ul. Mińska 75
03-828 Warszawa
Polska
T: 22 436 05 07
E: info@jwp.pl

NIP: 526 011 18 68
REGON: 010532597
KRS: 0000717985

Gdańsk

JWP Rzecznicy Patentowi
Budynek HAXO
ul. Strzelecka 7B
80-803 Gdańsk
Polska
T: 58 511 05 00
E: gdansk@jwp.pl

Kraków

JWP Rzecznicy Patentowi
ul. Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
Polska
T: 12 655 55 59
E: krakow@jwp.pl

Wrocław

JWP Rzecznicy Patentowi
WPT Budynek Alfa
ul. Klecińska 123
54-413 Wrocław
Polska
T: 71 342 50 53
E: wroclaw@jwp.pl