Jak wycenić znak towarowy?

Wycena znaku towarowego jest trudnym zadaniem. Można jednak skorzystać z pomocy wyspecjalizowanej kancelarii, która weźmie pod uwagę różne kryteria pozwalające ocenić, jaką wartość ma zarejestrowane oznaczenie. Zdarzały się takie sytuacje, kiedy znak towarowy był wart więcej, niż pozostałe aktywa firmy, która np. ogłosiła upadłość. Głównym czynnikiem, wpływającym na wycenę znaku towarowego jest jego rozpoznawalność wśród konsumentów oraz „szczelność” jego ochrony prawnej. Jeśli oznaczenie wywołuje w konsumentach pozytywne wrażenie, jest powszechnie znane, ważnie zarejestrowane i używane w obrocie, to jego wartość może być znaczna.

Udostępnij:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Zespół naszych doradców udzieli kompleksowej pomocy. Będziesz mógł polegać na naszej wiedzy i doświadczeniu.
Sukces naszej współpracy wymaga sprawnej komunikacji i dialogu. Napisz, jak możemy Ci pomóc?

Warszawa

JWP Rzecznicy Patentowi
ul. Mińska 75
03-828 Warszawa
Polska
T: 22 436 05 07
E: info@jwp.pl

NIP: 526 011 18 68
REGON: 010532597
KRS: 0000717985

Gdańsk

JWP Rzecznicy Patentowi
Budynek HAXO
ul. Strzelecka 7B
80-803 Gdańsk
Polska
T: 58 511 05 00
E: gdansk@jwp.pl

Kraków

JWP Rzecznicy Patentowi
ul. Kamieńskiego 47
30-644 Kraków
Polska
T: 12 655 55 59
E: krakow@jwp.pl

Wrocław

JWP Rzecznicy Patentowi
WPT Budynek Alfa
ul. Klecińska 123
54-413 Wrocław
Polska
T: 71 342 50 53
E: wroclaw@jwp.pl