Poznanie opinii na temat prowadzonych działań i jakości proponowanych usług to główny cel badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez kancelarię JWP Rzecznicy Patentowi. W organizowanym po raz pierwszy sondażu wzięło udział 79 krajowych i zagranicznych klientów kancelarii. Wyniki badania pokazują, że ponad 91% klientów uważa kancelarię JWP Rzecznicy Patentowi za firmę godną polecenia. Sondaż odbył się w czerwcu 2015 roku.
Jakość usług świadczonych przez JWP oceniana była przez klientów w następujących kategoriach: kultura obsługi, sprawność i terminowość realizowanych zadań, indywidualizacja obsługi, komunikatywność i wiedza merytoryczna doradców. Po podsumowaniu wyników okazało się, że średnio 96 % polskich i 87 % zagranicznych klientów wystawiło kancelarii JWP Rzecznicy Patentowi oceny: dobrą lub bardzo dobrą. Na rynku krajowym najwyżej oceniono: kulturę obsługi i wiedzę merytoryczną doradców. Pozą Polską, oprócz kultury obsługi, doceniano także komunikatywność.
Wyniki sondażu dowodzą, że nasze starania zapewnienia jak najlepszej profesjonalnej pomocy i sprawnej obsługi są zauważane i doceniane przez klientów. Prowadząc badania ankietowe tego rodzaju, a także w toku codziennej pracy wsłuchujemy się w opinie naszych klientów. Uzyskiwane w ten sposób informacje są dla nas niezwykle cenne, pozwalają na dalszy rozwój i doskonalenie naszych usług zgodnie z oczekiwaniami klientów – mówi mecenas Dorota Rzążewska, wspólnik zarządzający Kancelarii JWP Rzecznicy Patentowi.
Wśród przyczyń ze względu, na które zdecydowano się wśród polskich kontrahentów na współpracę z kancelarią JWP Rzecznicy Patentowi wymieniano między innymi: doświadczenie i wiedzę specjalistów (79 % ankietowanych), skuteczność i dobrą jakość świadczonych usług (54 %) oraz dobry system komunikacji z klientem (43 %). Zagraniczni respondenci zwrócili uwagę na: skuteczność i dobrą jakości świadczonych usług (42 %), rozsądne ceny (42 %), renomę i ugruntowana pozycję firmy na rynku (33 %).
W badaniu, przeprowadzonym w czerwcu 2015 roku, wykorzystano ankietę składającą się z 15 pytań. W sondażu wzięło udział łącznie 79 klientów krajowych i zagranicznych. Wśród respondentów zagranicznych największą grupę (46 %) stanowili klienci współpracujący z kancelarią JWP Rzecznicy Patentowi powyżej 10 lat. Na rynku krajowym najwięcej respondentów (34 %) to kontrahenci korzystający z usług JWP od 2 do 5 lat.
Badania satysfakcji klientów będą prowadzone przez Kancelarię JWP Rzecznicy Patentowi cyklicznie.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi wynikami ankiety – pobierz Badanie satysfakcji klientów Kancelarii JWP Rzecznicy Patentowi.